صدای مشاور روستایی ایران

 

صدای مشاور یک مرکز مشاوره ی غیرحضوری روستاییان است که خدمات خود را به صورت جامع و فراگیر به روستاییان کشور ارائه می دهد.

صدای مشاور علاوه بر پاسخ گویی به سوالات و ارائه ی راه حل های کارشناسانه و تخصصی برای حل مشکلات روستاییان، به عنوان پل ارتباطی به منظور اطلاع رسانی میان مسئولین و روستاییان عمل نموده و موجبات انسجام بیشتر را فراهم خواهد کرد.

 این کانال نه یک مسیر ارتباط یک طرفه، بلکه راهکاری تعاملی است که طی آن سازمان های مرتبط با امور روستا -به ویژه در زمینه ی آگاهی بخشی و مهارت آموزی در حوزه ی زندگی روستایی- می توانند از نیازمندی ها، نقص ها، بسترها و استعدادهای موجود در روستاها مطلع شوند و طی آن به بهره برداری از بسترها و امکانات موجود و رفع نقایص و کمبودها مبادرت ورزند. از جمله نهادهای مرتبط با این حوزه به اجمال می توان به وزارت کشور، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد دانشگاهی، نیروی انتظامی  و ... اشاره کرد که هریک از این نهادها دارای معاونت ها و سازمان های مرتبط با امور روستاییان می باشند و می توانند به اشکال مختلف با صدای مشاور تعامل داشته باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید.

اینجا کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.